Roso-tuotanto on verkossa toimiva yhteisö. Rosolla on verkossa keskustelukanavia ja työpajoja. Työpajoissa tehdään yhdessä monenlaista musiikkia. Keskustelukanavilla keskustellaan ja vietetään aikaa yhdessä.
Roson yhteisössä jokainen saa olla oma itsensä. Kaikkia kannustetaan ja autetaan. Kaikilla on mahdollisuus oppia tekemään musiikkia. Voit tehdä musiikkia yksin tai yhdessä muiden kanssa.
Roson työpajat ovat maksuttomia. Jos haluat tulla mukaan Roson yhteisöön ja toimintaan, se ei maksa sinulle mitään.
Roso toimii verkossa Discord-palvelimella. Roson Discord on paikka, jossa voit keskustella ja viettää aikaa. Voit lähettää viestejä, kuvia ja videoita. Pääset Roson Discord-palvelimelle, kun painat tätä linkkiä.
Työpajoja järjestetään erilaisista aiheista. Työpajoissa keskustellaan ja tehdään musiikkia. Työpajoissa voit esitellä omia töitäsi ja taitojasi. Saat apua ja ideoita. Voit auttaa ja kannustaa muita työpajan jäseniä. Jos et halua itse tehdä musiikkia, voit seurata muita. Yhdessäolo on myös tärkeää!
Ohjaaja ohjaa työpajan keskustelua ja toimintaa, mutta kaikki saavat osallistua keskusteluun. Keskusteluun osallistutaan kirjoittamalla viestejä. Välillä keskustelemme myös videokuvan ja äänen avulla.
Roson yhteisön jäseneksi voivat liittyä kaikki, jotka ovat kiinnostuneita musiikista. Voit olla musiikin harrastaja tai kokenut musiikin tekijä. Voit olla kiinnostunut muustakin asiasta kuin musiikista.
Roso on tarkoitettu erityisesti 18–35-vuotiaille ihmisille. Roson yhteisöön saavat liittyä muutkin ihmiset. Rosoon voivat liittyä myös sosiaali- ja terveysalan sekä kulttuurialan ammattilaiset.
Roson yhteisö ei maksa mitään. Voit päättää itse, milloin ja millä tavalla haluat osallistua Roson toimintaan. Voit lopettaa jäsenyyden ja lähteä pois silloin, kun haluat.
Nyt voit osallistua keskusteluun ja toimintaan!
Autamme sinua liittymään Rosoon ja käyttämään sovelluksia. Jos tarvitset apua, voit kirjoittaa Discordissa viestin Roson ohjaajille. Roson ohjaajat tunnistaa siitä, että heidän nimessään lukee sana Roso. Ohjaajia ovat Roso_Sampo, Roso_Aleksi ja Roso_Harri.
Lähetä sähköposti osoitteeseen rosotuotanto@kukunori.fi
Muista, että voit aina pyytää apua myös muilta Roson jäseniltä!